torsdag 3 mars 2011

Hur man gör en hund/How to make a fondant dog.




Sometimes the internet is a gold mine and that's when you find films that are very helpful and shows how to do things step by step. The films I recommend a little further down in my blog I think it´s really good and would therefore recommend them to my readers too. I'm trying to learn to model and therefore, I really appreciate movies that show as much detail how to do.

Ibland är verkligen internet en guldgruva och det är när man hittar filmer som är riktigt bra och som visar hur man gör saker, steg för steg. Filmerna som jag rekommenderar lite längre ner i mitt blogginlägg är väldigt bra och jag vill därför rekommenderar dem till mina läsare. Jag personlingen håller ju på att lära mig att modellera och därför älskar jag filmer som visar utförligt hur man gör.

Roade mig med att göra ett blogginlägg iform av en video, vad tycker ni om det?/Entertained myself by making a video blog, what do you think about that?

                                            En video på min hund!/ A video of my dog!


Det är dessa två filmer jag har använt mig utav när jag gjort denna hund:

Hur man gör en hund. Del 1. How to make a fondant dog - part 1

Hur man gör en hund. Del 2. How to make a fondant dog - part 2

Rekommenderar filmerna starkt!

Lycka till med modelleringen! / Good luck with modeling!

3 kommentarer:

Sockertussen sa...

Vilken söt vovve!

Jag tänkte tipsa dig om att jag har en tävling på min sida där du kan vinna ett supersnyggt förkläde =)
Trevlig helg
/Nellie

Maria sa...

Vilken söt liten vovve! Jag brukar också använda mig av google och även ytube för att få inspiration - jättebra! Har fått en del bra tips.

Anonym sa...

Denna lilla vovve var juh bara för söt :) undra om du skulle få till en whippet;) Kram Marie