måndag 18 april 2011

Vinn en nagelförlängning!

Gör som jag, var med i denna underbara tävling! :0) Fast naturligtvis hoppas jag att vinsten går till mig, håller verkligen alla tummar och tår, för hon gör så vackra naglar!



VINN ETT SET NAGLAR!För att tävla:

Blogga och länka till detta inlägg och motivera varför just Du ska vinna naglar.
Glöm inte att lämna en länk till inlägget i kommentatorfältet.
Tävlingen pågår tom 20 april.Den med bäst motivering vinner en förlängning i franskt.
Du väljer själv färg på den franska delen (vita delen på bilden) samt längd och form.

Vinnaren står för resa till och från salongen.

Lycka till!


http://beautybyjowa.blogg.se/2011/april/vinn-en-nagelforlangning.html#comment

5 kommentarer:

Marina sa...

Inspirerande blogg du har!
Glad påsk!

/Marina

Josefine sa...

GRATTIS! Du har vunnit ett nytt set naglar med din motivering! välkommen att boka en tid under vardagar 9-18 på 0920-14040 eller 0730680076. Vinsten skall nyttjas senast 30 juni 2011, och du står själv för resa till och från salongen. När du vill boka, be då att få prata med mig. Grattis åter igen! /Josefine

Susanne sa...

Marina: Tack! Dina ord värmer! Glad Påsk till dig med :0)

Josefine: Åh, vad glad jag blir! Helt otroligt underbart! Äntlingen ska jag få ta del av dina underbara naglar! Vilken lycka! TACK! Är verkligen super glad! :0)

Kristina- Bakat av Levring sa...

Sv: Tack så mycket!!

Självklart hittar man ju alltid saker själv som man kunnat göra bättre som ingen annan ser (perfektionist som man är ;-)) men det känns himla kul när man ändå känner sig nöjd!

Anonym sa...

You seems to be an expert in this field, Great articles and keep up the good work, my friend recommended me this.

My blog:
Regroupement de credit aussi solution Rachat de credit